SELAMAT DATANG DI INIPOKER.COM MINIMAL DEPOSIT 15.000 MINIMAL WITHDRAW 25.000 DAN DAPATKAN BONUS CASH BACK 0.3% DI BAGIKAN 2 KALI DALAM SEMINGGU

Cerita Dewaa : Seks Ngentot


cerita bokep - Aku seorang Guru Sekolah Menengah di dekat Melaka dan memiliki seorang isteri dan 4 anak. Isteri ku bekerja dan masih solid lagi tetapi begitu naluti jantanku yang sentiasa menggali idea guna memuaskan nafsu tidak jarang memaksa aku menggali jalan guna menyetubuhi wanita lain. Tak kiralah samada pelacur, janda atau minah bohsia.

Namun aku belum pernah bersetubuh lagi dengan isteri orang kerana aku rasa berdosa melakukan begitu namun godaan dari seorang perempuan mempunyai nama Rozaimah ,isteri seorang tukang kebun sekolah aku telah mengolah pendirian ku sekitar ini.

Kisah bermula bilamana Rozaimah berjumpa aku ditepi Quarters Kakitangan sekolah semasa aku menjalankan Pendidikan Jasmani bareng murid-murid ku yang kebetulan ditepi Padang Sekolah. Imah atau E memang masih seksi lagi,dengan tubuh 36b-29-36 memang dapat membuat mana-mana lelaki hendak merasa pantatnya yang menundun itu.


Zali suaminya memang sorang pria yang suka melemparkan masa memancing dan melalaikan tanggung jawabnya. Walaupun anak dah 3 namun masih tak mahu memikul tanggung jawab sebagai Ketua keluarga. Cerita Bokep Seks Ngentot

E berjumpa aku guna mengadu urusan kerana aku memang faham dengan kondisi mereka anak-beranak. E meminta aku meminjamkan RM 50 kerana nak beli barang kebutuhan dapur. Aku tanpa tidak sedikit bertanya menyerahkan wang tersebut seraya bergurau mengenai bila nak menunaikan semula.

E pun berbicara yang bila tak bisa bayar,kira bayar dengan body juga boleh seraya tersenyum melirik, oiii!!! ini kesempatan baik ni dan aku pura-pura terkejut,, Cerita Bokep Seks Ngentot

”Betul ke ni E ?””Kalau nak malam ni datang lah karena Zali nak bawa budak balik dusun sebab terdapat kenduri.

E malas nak pergi dan memberi dalil tak sihat,Zali memang sekitar ini tak cerita sangat maklumlah dah puas dipulun E masing-masing hari. Cerita Bokep Seks Ngentot

”O.K malam ni aku datang E pukul 8.30 malam,kau buka pintu belakang dan aku bawa motosikal ok”
”Set” jawab E.

Malam tersebut aku bagi dalil pada bini ku nak pergi sekolah karena ader tuisyen dan dengan senyapnya aku memasukkan Coli dan seluar Dalam Merah Terang isteriku serta Tumit Tinggi 6 inci yang selalu digunakan biniku semasa kami bersetubuh. Cerita Bokep Seks Ngentot..

Aku beredar dari lokasi tinggal dan bilamana sampai dekat lokasi tinggal E aku matikan motosikalku dan sorokan didalam semak berdekatan. Pintu belakang lokasi tinggal E tersingkap dan aku terus masuk,E menanti dalam kegelapan dan terus aku mendekap dan memberi ciuman dibibir.

”Amboiii.. Romantic dan Ganas jugak abang ni yerr” Sahut E dalam Kegelapan.

Aku terus ikut E ke Bilik istirahat dan berbaring seraya E mencopot baju T dan kain batik yang dipakainya. Sambil tersebut batang konek aku dah mencanak. Selepas gunakan dia berbaring dan aku juga memulakan adegan menjilat bibir pantatnya seraya menyelak undies yang dipakainya.

E awal mengerang, aku tak puas hati kemudian menghisap dengan rakus teteknya sampai-sampai menjadi keras dan kenyal. Aku pun jilat lubang bontot E karena aku akan pun menjoloknya kemudian. Cerita Bokep Seks Ngentot

Kini mendarat giliran E menjilat dan menghisap dengan berahi. Aku tak pernah dihisap oleh biniku dan tindakan ini memicu nafsu ku ke makam yang sangat tinggi. Bila nak terpancut aku menampik E dan membaringkannya seraya menyendal Kedua pehanya ke bahuku. Aku naik berahi menyaksikan kasut tumit tinggi yang tergawang-gawang dibahuku.


Aku awal memasukkan batang ku yang bersaiz XL kedalam pantatnya. E merintih lembut menikmati kefanaan batang ku dan aku santakkan ke hujung rahim. E awal mengepitkan pantatnya dan mengemut sekuat hati hingga aku rasa macam nak putus batang XL aku ini.

Sempat pun aku untuk jari guna menjolok lubang juburnya. Selepas puas aku nak masukkan batang aku ke lubang bontot dan ini mengejutkan E seraya berkata,, Cerita Bokep Seks Ngentot

”Jangan lah Cikgu.. tak pernah bikin camni.. E tak mahulah”
Jgn lah gitu takper, sekejap aje sakit lepas tu sedaplah. Lagipun cikgu tambah Rm 20 lagi o.k” E juga bersetuju dan aku dengan perlahan-lahan memasukan batang ku ke lubang Jubur E.
“Awwww!!!! sakitlah Cikgu” Aku tak peduli langsung santak masuk dalam lubang E dan awal menghunggis berkali-kali hingga terasa kemutan bontot E semakin galak.

Adalah lebih tidak cukup sejam kami bermain sampai-sampai tiba masa E terkulai lesu dan nampak air putih terbit dari celah bibir pantatnya. Aku juga dah nak keluar pun kerana dah seminggu tak dapat karena biniku Red-Light kemudian membaringkan E dan menghentakkan batang ku ke lubang pantatnya yang sedia menjalang itu.

”Abang nak pancut ni”
”Jgn Bang nanti berisi” Pohon E dalam keadaaan letih dan memohon belas.

Aku tak peduli dan terus memancutkan air mani ku sedalam yang barangkali ke Rahim E. Pekat dan Putih hingga 7 kali pancutan padu dan tentu melekat disekitar dinding Rahim E,aku tak cerita diakan ader laki. Cerita Bokep Seks Ngentot

Dalam kelelahan aku dan E mendekap sesama sendiri seraya berkulum dengan rakusnya. Aku Puas.. E bangun dan mencopot coli dan undies serta kasut tumit tinggi dan memasukan dalam beg plastik. END

INIPOKER
AGEN JUDI POKER ONLINE TERPERCAYA
Minimal Deposit : 15,000
Minimal Withdraw : 25,000

BONUS CASHBACK 0,3% DIBAGIKAN 2X DALAM 1 MINGGU!

BONUS REFERAL 20%

Link Alternatif

Kontak Kami

LiveChat Inipoker
Bbm : 58C38B8D
Line : inipoker
Wechat : inipoker88
Whatsapp : +855 927 644 08

Post a Comment

0 Comments